ورود |عضويت پنج شنبه 02 شهریور ماه 1396
  تماس ها
 نامنقشپست الكترونيكيتلفنفاكس
سید حمید میر حسینیمسئول امور اداری mirhosini@agri-esfahan.ir 031-32213823031-32213679
ابراهیم فداکارکارشناس امور اداری fadakar@agri-esfahan.ir 031-32213823031-32213679

  شرح وظایف امور مالی

 

شرح وظایف واحد امور اداری

 

1. اقدام در جهت تأمین نیازهای نیروی انسانی مدیریت طبق ضوابط و قوانین

2. انجام کلیه امور پرسنلی کارکنان سازمان شامل ترفیعات، تغییرات، نقل و انتقالات، مرخصی و... در چهارچوب ضوابط و مقررات مربوطه

3. هماهنگی با واحدهای مدیریت در پیش بینی و برآورد بودجه پرسنلی

4. جمع آوری، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنل

5. مسئول حراست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان

6. انجام اقدامات لازم به منظور تأمین سهمیه های رفاهی و تسهیلاتی

 

فعالیت ها

 

فعالیت های سالیانه واحد امور اداری

 

1- بررسی و اعلام ذخیره مرخصی سالیانه 91 به پرسنل تعداد 152 نفر از کارکنان

2- پیگیری و اعلام شروع به کار ، انتقال ، کارکرد ، جابجائی وغیره....... به مدیریت محترم امور اداری – رفاه و پشتیبانی سازمان

3- پیگیری بازنشستگی 10 نفر از کارکنان در سال 92 و دادن تسویه حساب به آنها(تعداد 8 نفر تا کنون)

4- پیگیری احکام اعم از تغییر پست ، ارتقاء، اصلاح حقوق و احکام توزیع در سال 92 بین کارکنان

5- پیگیری ابلاغ ها ، انتصاب ها و سرپرستی و.....

6- پیگیری هزینه های دانش آموزان ممتاز و توزیع تقدیر نامه و کارت بین انها تعداد 82 نفر

7- پیگیری بیمه خودروهای مدیریت تعداد 30 عدد توسط بیمه توسعه و بیمه های الحاقی آنها و بیمه بدنه تعداد 6 خودرو

8- توزیع پرینت حضور و غیاب تعداد12 سری بین کارکنان و پاسخ گوئی به آنها را جهت تأخیر ورود ، تعجیل در خروج ، غیبت ، استحقاقی و استعلاجی آنها

9- ارسال نامه به مراکز و واحد ها برای تعیین شماره عضویت در تعاونی های مصرف ، مسکن ، اعتبار ، چند منظوره و ... لیست آنها

10- تعیین وضعیت حقوقی ، احکام ، ذخیره مرخصی کارکنان، و غیره.... از سازمان و سایر ادارت به این مدیریت و تشکیل پرونده برای آنها

11- برنامه ریزی به مناسبت های مختلف و اطلاع رسانی از جمله روز زن، روز مرد و سایرمناسبتها به پرسنل

12- صدور ابلاغ تعداد حدود 30 عدد در طی سال

13- بررسی و پیگیری نیروهای مورد نیاز ادارات / واحد ها و مراکز با توجه به بازنشستگی تعدادی از کارکنان

14- اطلاع رسانی در خصوص تعاونی مسکن ، اعتبار ، چند منظوره ، مصرف در موراد مختلف انتخابات هیئت مدیره و غیره ...

15- پیگیری امور سربازان سازندگی از جمله احکام ، انتقال و .... با هماهنگی اداره ترویج و آموزش

16- پیگیری و ارائه پاسخ به ادارات و سازمان و فرمانداری درخصوص موارد مختلف مانند مصرف بهینه سوخت ، لوازم اداری و دور کاری تعدادی از همکاران زن که فرزند زیر 12 سال سن دارند و صدور احکام در خصوص آنان

17- توزیع بن های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان بین کارکنان مسئول

18- ارجاع نامه های مختلف از طریق سیستم به ادارات و واحدها و ادارات ومراکزو پاسخگویی لازم به آنان

19- پیگیری امور نقلیه و هزینه های خودروهای مدیریت اعم از سوخت ، تعمیرات و ....

20- پیگیری امور نظارت مربوط به محوطه ،اتاق ها و فضای سبز.

21- شرکت در جلسات هماهنگی مدیریت.

22- پیگیری امور ارزشیابی کارکنان مربوط به سال 91 و ارزیابی پرسنل جهت صدور احکام و امتیاز لازم جهت صدور حکم

23- مکاتبات لازم با سازمان در خصوص کارکنان که مشغول ادامه تحصیل می باشند.

24- پیگیری سختی کار تعداد 87 نفر از کارکنان و صدور احکام و توزیع بین آنان

25- پیگیری مراحل رسمی آزمایش شدن کارکنان قراردادی مدیریت

26- تهیه فرم مأموریت های مختلف کارکنان

27- اطلاع رسانی درخصوص آموزش کارکنان و آزمون های مختلف جهت آنان

28- پیگیری امور باغبانی فضای سبز مدیریت از جمله هرس درختان ، امور گلخانه ، خذف علفهای هرز ........ ، کنترل آفات و بیمارهای درختان و درختچه ها

29- پیگیری امور متفرقه

30- پیگیری امور وام کارکنان اعم از اطلاع رسانی ، صدور برگه کسر اقساط ، شامل وام های زیارتی و سیاحتی و .....

31- پیگیری امور پشتیبانی (گرمایشی و سرمایشی اتاق و ....)

  

 

 
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 16
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 16

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2529001
Visitors بازديد هاي امروز: 554
Visitors بازديد هاي ديروز: 1580

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1396/06/02 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا