ورود |عضويت شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/05/24

برگزاری جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج


برگزاری جلسه شورای پایگاه مقاومت بسیج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان       

پیرو نامه ی شماره 262158/349/517 مورخ 12/04/96 فرمانده ی محترم حوزه ی مقاومت بسیج اداری کارگری شهید تندگویان  درخصوص بازدید از پایگاه های بسیج ادارات جلسه ای با حضور جناب سرهنگ رسولی فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج اداری کارگری شهید تندگویان به همراه شورای حوزه ی فوق و فرمانده پایگاه بسیج مقاومت شهدای جهاد کشاورزی و مسئولین شواری پایگاه راس ساعت 30/8 صبح در محل دفتر حوزه ی نمایندگی ولی فقیه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان تشکیل و مباحث ذیل در جلسه مورد نظر مطرح گردید : 

ابتدا آقای مهندس میرحسینی فرمانده ی محترم پایگاه مقاومت بسیج جهاد کشاورزی توضیحات مبسوطی در ارتباط با فعالیت های پایگاه ارائه دادند ازجمله اینکه از تاریخ 08/10/95 که فرماندهی پایگاه به ایشان محول شده است ، تعداد   50 نفر عضو فعال و 20 نفر عضو عادی پذیرش شده اند . اعضای شورای پایگاه به تعداد 12 نفر به حوزه معرفی و احکام آنها دریافت شده است . گروه های حلقه  صالحین در 3 گروه مشخص شده و جلسات بصیرت در رابطه با موضوعات روز به تعداد 10 جلسه تشکیل گردیده است . شرکت در مراسم و راهپیمایی ها به مناسبت های مختلف ، شرکت در جلسات ، نصب بنر ، پرچم و پلاکارد به مناسبت ایام مختلف از دیگر فعالیت های پایگاه بسیج بوده است .

سپس جناب حجت الاسلام سید داوود حسینی از حوزه ی نمایندگی ولایت فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان در خصوص اهمیت بسیج و نیروهای بسیج مطالبی را ارائه فرمودند و در نهایت جناب سرهنگ رسولی فرمانده حوزه  مقاومت بسیج اداری کارگری شهید تندگویان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های پایگاه بسیج جهاد کشاورزی و خصوصا فرماندهی آن مطالبی را در خصوص نقش و فعالیت پایگاه بسیج و نیروهای آن بیان فرمودند . خصوصا در مورد مسئله ی امر به معروف و نهی از منکر بیان داشتند که "امر به معروف و نهی از منکر فقط مسئله ی عفاف و حجاب نیست و نیروهای بسیجی در ادارات بایستی فراتر از این مسئله ورود کند و به ویژه در خصوص حل و فصل کار ارباب رجوع و راهنمایی همکاران اداری در مورد احترام و تکریم اراب رجوع اقدام نمایند".

از دیگر مطالب عنوان شده توسط جناب سرهنگ رسولی بحث پیگیری بودجه برای پایگاه بسیج یود که مقرر شد از طریق حاج آقا کوچک زاده نماینده ی محترم ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و فرمانده ی محترم پایگاه مقاومت بسیج سازمان جهاد کشاورزی پیگیری شود .

در انتها نیز سرکار خانم مهندس رفیعی مدیر امر به معروف و نهی از منکر شورای پایگاه به دلیل ذیق وقت به نمایندگی از سایر اعضای شورای پایگاه مطالبی را در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بیان داشتند .  
استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6387

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 210
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 210

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7035890
Visitors بازديد هاي امروز: 2582
Visitors بازديد هاي ديروز: 5353
Copyright (c) 1403/02/01 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا