ورود |عضويت شنبه 01 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1399/08/01

تربیت کارگر ماهر گلخانه در اصفهان


کمیته تربیت کارگر ماهر گلخانه در مدیریت شهرستان أصفهان تشکیل گردید.

به گزارش رئیس اداره ترویج و آموزش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان کمیته شهرستانی تربیت نیروی کارگر ماهر گلخانه با حضور مدیر شهرستان، معاون فنی و اجرایی، مسئول واحد و ادارات طرح و برنامه، باغبانی، ترویج آموزش و مدیرعامل تعاونی گلخانه داران شهرستان، نماینده نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان، نماینده انجمن صنفی کارفرمایی مراکز خدمات غیردولتی و نماینده اداره فنی حرفه ای شهرستان در محل مدیریت تشکیل گردید.

در ابتدا آقای مهندس انصاری در خصوص اهمیت "طرح اجرایی همکاری استراتژیک برای تربیت نیروی کارگر ماهر گلخانه" در سال ۹۹ همچنین تامین امنیت غذایی، تهیه محصولات کشاورزی، اهمیت توسعه کشت های گلخانه ای و تامین نیروی ماهر گلخانه با هدف افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و اهمیت برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخشی با اداره فنی حرفه ای شهرستان اصفهان و قسمت‌های دیگر مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه جلسه مسئول اداره ترویج و آموزش شهرستان ضمن ارائه کامل طرح مزبور و اهداف آن،در خصوص مفاد و بندهای مربوط به صورتجلسه کارگروه استانی طرح مطالبی به سمع حاضرین رساندند.

و در پایان معاون فنی و اجرایی و کلیه کارشناسان حاضر ضمن بیان موارد ، پیشنهادات و مشکلات مربوط به طرح به بحث و گفتگو گذاشته و راهکارهای اجرایی در خصوص هر چه بهتره طرح مزبور در شهرستان اصفهان بررسی، مکتوب و جهت ارسال به سازمان صورتجلسه گردید.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6387

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 161
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 161

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7033655
Visitors بازديد هاي امروز: 347
Visitors بازديد هاي ديروز: 5353
Copyright (c) 1403/02/01 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا