ورود |عضويت جمعه 31 فروردین ماه 1403
شرح خبر
1399/09/09

برنامه تلویزیونی صدای شما با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان


 گفتگوی زنده تلفنی در برنامه تلویزیونی صفحه شما شبکه استانی اصفهان با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اصفهان در راستاي قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه براان شمالی و جی و قهاب پنجشنبه ۶ آذر ماه سال جاری گفتگوی زنده تلفنی در برنامه تلویزیونی صفحه شما در شبکه استانی اصفهان ساعت ۸ شب با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان آقای مهندس انصاری انجام گردید.
آقای انصاری در این گفتگو ضمن اشاره به ممنوعیت کاربری اراضی کشاورزی مگر در مواقع ضروری تصریح نمودند تشخیص این ضرورت در اختیار ریاست جهاد کشاورزی استان هاست و با توجه به این که تولید یک سانتی متر خاک مناسب کشاورزی به هفتصد سال زمان نیاز داشته و این مهم با تغییر کاربری غیرمجاز منجر به خطر افتادن امنیت غذایی کشور می شود.

همچنین وی تصریح کرد: در راستای احکام قضایی اجرا شده در دو منطقه براآن شمالی و جی و قهاب، گام اول اخطار توقف عملیا بو ده که در مرحله شرو کار و ساخت 60 متر مربع دیوار کشی در تاریخ 14 مهر 99 ابلاغ گردیده و متاسفانه ساخت و ساز متوقف نشده و از تاریخ فوق الذکر تا اجرای احکام در 2 و 4 آذر ماه 99 در دو فاز براآن شمالی 10 هکتار و در جی و قهاب 145 هکتار و در مجموع 155 هکتار، اراضی کشاورزی با هدف ایجاد باغ بدون دارا بودن هیچ گونه مجوز قانونی از جهاد کشاورزی در قالب 530 واحد قطعه بندی، دیوار کشی و ویلاسازی گردید.    

مدیر شهرستان به افراد متجاوز به اراضی کشاورزی متذکر شد: در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی با حکم قضایی با جدیت، شدت و قاطعیت برخورد می شود.

در پایان از مردم تقاضا نمودند: حتماً  قبل از خرید از جهاد کشاورزی استعلام گرفته و از فروشنده مجوز جهاد کشاورزی را مطالبه نمایند و همچنین از دفاتر املاک هم خواستار رعایت قوانین حفظ کاربری کشاورزی شدند.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6387

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 127
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 127

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7029147
Visitors بازديد هاي امروز: 1192
Visitors بازديد هاي ديروز: 2727
Copyright (c) 1403/01/31 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا