ورود |عضويت پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1399/10/21

قلع و قمع 188 مورد کاربری غیر مجاز 21 دی 99 در قلع شور


تغییر کاربری های غیر مجاز درون شهرستان اصفهان محكوم به قلع وقمع

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان مورخه بیست و یکم دی ماه، ۱۸۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای قلعه شور تخریب و قلع و قمع شد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان آقای مهندس همتعلی انصاری با اعلام این خبر افزود: این قلع و قمع در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها اجرا شده است.

مهندس انصاری با بیان اینکه با اجرای این حکم قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز. بیش از ۱۳۰ هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان اصفهان آزاد شدند، اظهار داشت: اجرای این احکام با حمایت همه جانبه مجمع محترم نمایند گان مجلس شورای اسلامی و دادستان محترم مرکز استان و معاون محترم دادستان جناب آقای توکلی و حضور مؤثر یگان محترم امداد و با حضور و حمايت فرماندهی محترم یگان امداد وفرماندهی و همکاران محترم کلانتری بهارستان و همکاران صديق و پرتلاش واحد حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان و مرکز جهاد کشاورزی کرارج انجام شد.

مهندس انصاری از رصد مستمر مدیریت امور اراضی شهرستان اصفهان برای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی خبر داد و یادآور شد: اراضی با قابلیت کشاورزی در کشور ما محدود هستند و به منظور حفظ امنیت غذایی کشور باید از آنها به خوبی صیانت کنیم، در همین راستا با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در این اراضی مطابق با قانون و با قاطعیت و شدت برخورد می شود.

وی همچنین به افرادی که در فکر تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، هستند. هشدار داد و تصریح نمود: این افراد گمان نکنند مصون هستند، بلکه پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک برنامه زمان بندی شده همه این ساخت و سازها در هر مرحله‌ای از احداث هم که باشند، تخریب خواهند شد.

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
 
  نظرسنجي
نظر شما در مورد این پرتال چیست؟

 

تعداد جوابها : 6389

عالی : 90%
خوب : 0%
متوسط : 1%
ضعیف : 9%

  ارسال  
  كاربران بر خط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 263
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 263

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 7054898
Visitors بازديد هاي امروز: 3488
Visitors بازديد هاي ديروز: 3157
Copyright (c) 1403/02/06 پرتال مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا